donderdag 13 januari 2011

Welkom op Creationz & Lessons

Welkom op Creationz & Lessons


Als eerste wil ik iedereen van harte welkom heten op mijn site.
Ik heb deze site gemaakt voor de echte psp liefhebbers,
Op deze site staan PSP Lessen die ik heb geschreven in
PSP x2 en X3.
(Paint Shop Pro Photo X2 en X3)
  
Ook kun je op deze site, Tubes en Scrapkits vinden, die door mijzelf zijn gemaakt.    

Ik maak onder andere gebruik van vrije art, PSP materialen en
fotowerk van vrienden/kennisen. En tekeningen van mij en me kinderen.

Artwork van Artiest

De copyrights  behoren toe aan de artiest van het artwork.
Hartelijk dank voor het maken van deze kunstwerken.



Mijn lesjes worden door anderen getest, zodat het  foutloos op 
Creationz & Lessons komt te staan.

Bij de Animatie lessen is het programma Animatie Shop nodig , dit is dus een andere programma die je kunt downloaden.
Lees u ook nog even mijn T.O.U.


Mijn dank gaat uit, naar de Artiesten en Tubers, die het materiaal beschikbaar stellen.
Ook gaat mijn dank uit naar mijn testers.


Ik ben lid United Turorial Registration
waar al mijn lessen geregistreerd staan


Mijn Awards 
United Tutorials Registration
 Ben er heel trots op 

De maand April 2012 staat mijn website (blogger) als de website van de maand bij UTR 
 Dank jullie wel UTR

** Respecteer dat mijn lesjes mijn eigendom zijn, en niet zonder toestemming gebruikt mogen worden voor eigen doeleinden en niet zonder Mijn toestemming gelinkt mogen worden **
Hier kun je toestemming vragen




Het materiaal die in mijn lesjes gebruikt worden, zijn afkomstig van internet of fotowerk van vrienden en kennissen.
Het meeste materiaal is gemaakt door mijzelf.



Hier Even de Pagina's 



  


























Ik hoop dat jullie met plezier de lesjes kunnen maken, en het materiaal die op deze blogger staat, kunnen gebruiken.
Je kunt bij elke lesje, het gemaakt lesje inzenden en het zo aan tonen, klik daar voor onder het lesje op: Je kunt je crea hier inzenden
Psp Lessons Hyves
Je kunt onderaan bij de les ook je reactie op het lesje geven.


Mijn Nieuwe Lay out is op 06-12-2011


Tube die ik heb gebruikt is van Hannah Lynn 
Tube kun je hier kopen klik hier.


Template die ik heb gebruikt is van Misfits
Template kun je hier downloaden klik hier 



Met vriendelijk groet,
Anna 


***** 

Januari 2011 © Creationz & Lessons Anna's design


Aangepast op 04-04-2012

Geen opmerkingen:

Een reactie posten