vrijdag 21 oktober 2011

Halloween

Halloween

Dit lesje is geschreven op 22 oktober 2011 door mij (Anna)
in psp x3. 
Deze les is bedacht en geschreven door mijzelf! Enige gelijkenis met andere lessen op internet is puur toeval


***

Materiaal:  
De tube komt hier vandaan PicForDesign & Harlekina’s.

Scrapelementen komen hier vandaan
A Taggers ScrapDigicats (& Dogs).

© Belangrijk is de copyright die behoort bij de originele artiest. Laat de credit bij de maker
Mijn dank gaat uit naar de makers van de tubes en Scrapkits.

Benodigdheden
4 Elementen
2 frames
1 achtergrond
1 tube
1 wordart


OF



We gaan beginnen


** Als je op de printscreen klikt worden ze grote zodat je de instellingen wat duidelijk kunt zien  **

1. Bestand - nieuw - Nieuwe afbeelding van 800 x 800 Transparant.

2. Open darkroom - bewerken – kopiëren – bewerken - plakken als nieuwe laag.
Hij staat gelijk goed.

3. Open cobweb3 - bewerken – kopiëren – bewerken - plakken als nieuwe laag.
Verplaats hem rechts beneden van je crea, zie mijn voorbeeld

4. Open frame10 - bewerken – kopiëren – bewerken - plakken als nieuwe laag.
Verplaats hem links boven van je crea, zie mijn voorbeeld.

5. Open frame7 - bewerken – kopiëren – bewerken - plakken als nieuwe laag.
Verplaats hem links beneden van je crea, zie mijn voorbeeld.

6. Open DCD_Spooky Tree03 - bewerken – kopiëren – bewerken - plakken als nieuwe laag.
Verplaats hem rechts beneden van je crea zie mijn voorbeeld.

7. Open pumpkins2 - bewerken – kopiëren – bewerken - plakken als nieuwe laag.
Verplaats hem rechts beneden bij de tree, zie mijn voorbeeld.

8. Open DCD_Fallen Leave Border - bewerken – kopiëren – bewerken - plakken als nieuwe laag.
Verplaats hem voor je frame beneden, zie mijn voorbeeld.

9. Kies een leuke tube mijn tube komt hier vandaan PicForDesign - bewerken – kopiëren – bewerken - plakken als nieuwe laag.
Verplaatst de tube bij je ronde frame, zie mijn voorbeeld.

10. Open Wordart © Anna - bewerken – kopiëren – bewerken - plakken als nieuwe laag.
Verplaatst hem in het midden, zie mijn voorbeeld.

11. Lagen - Nieuwe rasterlaag
Plaats je watermerk en vergeet niet de © right te plaatsten van de artiest van de tube.

12. Lagen – samenvoegen – zichtbare lagen samenvoegen
Je kan eventueel  je crea verkleinen.

13. Effecten – insteekfilter – Xero – Soft Mood.
Met instellingen zie printscreen:
Bestand opslaan als PNG bestandje ….



Je crea is klaar, ik hoop dat je het lesje leuk vond


Getest door: Rudina in Psp x2
Ondanks het gezoek heeft u toch een mooie tube gevonden van een Artiest.
dank je wel Mamsie


Getest door: Elisabeth
 Elisabeth heeft haar tube van Lize en zij deelt haar tubes Hier 
Elisabeth je hebt er wat moois van gemaakt bedankt voor het testen.


Getest door: Thea 
 Voor Thea was het ook een gezoek maar ze heeft haar tube weg bij 
Thea bedankt voor de moeite en dat je het voor mij wilde testen.





Liefs Creationz & Lessons Anna's design
Je kunt je crea hier inzenden Psp Lessons Hyves 
bedankt daarvoor! 

*********


Oktober 2011 © Creationz & Lessons Anna's design 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten