donderdag 8 maart 2012

Angel Kisses

Angel Kisses

Dit lesje is geschreven op 8 maart 2012 door mij (Anna) in PSP x3 
Deze les is bedacht en geschreven door mijzelf! Enige gelijkenis met andere lessen op internet is puur toeval.

***

Materialen: 
De Scrapkit die ik heb gebruikt heet Angel Kisses en is van kittz kreationz
De scrapkit die kun je hier downloaden klik hier

Ze zitten niet in de ZIP meegeleverd,
FTU meer info klik hier

Wordart is door mijzelf gemaakt.

De copyrights behoren toe aan de artiest.
Mijn dank gaat uit aan kittz kreationz

Benodigdheden:
2 Papers
2 Frame
11 Elementen
1 Tube



OF 



We gaan beginnen

** Als je op het printscreen klikt worden ze groter zodat je de instellingen wat duidelijker kunt zien  **

1. Bestand - nieuw - Nieuwe afbeelding van 800 x 800 Transparant. 300 dpi.

2. Open B-P4.

3. Afbeelding – formaat wijzigingen met 350 Pixels en alle lagen aangevinkt.

4. Bewerken – kopiëren – bewerken - plakken als nieuwe laag.

5. Afbeelding – vrije roteren – Rechts – 45.
Zie printscreen:

6. Verplaats hem iets naar boven zie mijn voorbeeld.

7. Open B-P3.

8. Herhaal 3 t/m 5.

9. Verplaats hem iets naar beneden zie mijn voorbeeld.

10. Open GB-Square Scalloped Frame.

11. Bewerken – kopiëren – bewerken - plakken als nieuwe laag.
12. Herhaal stap 5.
Verplaats hem iets naar boven zie mijn voorbeeld.

13. Open GB-Star2 - Bewerken – kopiëren – bewerken - plakken als nieuwe laag.
Verplaats hem iets naar boven zie mijn voorbeeld.

14. Open GB-Star1 - Bewerken – kopiëren – bewerken - plakken als nieuwe laag.
Verplaats hem iets naar beneden zie mijn voorbeeld.

15. Open GB-Spikey Flower2 Bewerken – kopiëren – bewerken - plakken als nieuwe laag.
Verplaats hem iets naar rechts beneden zie mijn voorbeeld.

16. Open GB-Bottle Cap Chain Bewerken – kopiëren – bewerken - plakken als nieuwe laag.
Verplaats hem iets naar rechts boven dat de bottle op de bloem komt, zie mijn voorbeeld.

17. Open GB-Round Scalloped Frame3 Bewerken – kopiëren – bewerken - plakken als nieuwe laag.
Verplaats hem iets zie mijn voorbeeld.

18. Neem je gereedschap toverstaf met de instellingen zie printscreen:
 
Selecteer je frame.

19. lagen – nieuwe rasterlaag – bewerken – plakken in selectie.
Selectie - niets selecteren.

20. Open GB-001 Bewerken – kopiëren – bewerken - plakken als nieuwe laag.
Verplaats hem iets naar rechts boven zie mijn voorbeeld.

21. Open GB-Flower Pot Bewerken – kopiëren – bewerken - plakken als nieuwe laag.
Verplaats hem iets naar links zie mijn voorbeeld.

22. Open Angel Cutie Bewerken – kopiëren – bewerken - plakken als nieuwe laag.
Afbeelding – formaat wijzigingen met 120 Pixels en alle lagen niet aangevinkt.
Verplaats hem iets naar links zie mijn voorbeeld.

23. Open GB-Leafy Arch Bewerken – kopiëren – bewerken - plakken als nieuwe laag.
Verplaats hem iets naar boven zie mijn voorbeeld.

24. Open GB-Sparkles Bewerken – kopiëren – bewerken - plakken als nieuwe laag.
Verplaats hem iets naar boven zie mijn voorbeeld.

25. Lagen – dupliceren.
Afbeelding – omdraaien.

28. Open AD - Word Art Bewerken – kopiëren – bewerken - plakken als nieuwe laag.
Verplaats hem naar midden.

27. Lagen – Nieuwe rasterlaag.
Plaats copyright en licentie indien nodig. 
Eventueel je watermerk.
Lagen – samenvoegen – alle zichtbare lagen samenvoegen.

28. Bestand exporteren als PNG_optimalisatie,
of Opslaan als ………Png Bestand.

Je crea is klaar, ik hoop dat je het lesje leuk vond

Getest door: Lydia

Dank je wel voor je mooie creatie en voor het testen.

Getest door: Rudina


Liefs Creationz & Lessons Anna's design
Je kunt je crea hier inzenden Psp Lessons Hyves 
bedankt daarvoor!



*********







Maart 2012 © Creationz & Lessons Anna's design 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten