vrijdag 14 januari 2011

Difficult Love

Difficult Love
Dit lesje is geschreven op 13 januari  2011 door mij (Anna) in psp x3 - het lesje is getest door Agnes in Psp X2
Dank je voor het testen van de les.
Ik vind dat je er een bijzonder mooie uitwerking van hebben gemaakt.
***

Materiaal : 
Het materiaal en de tubes heb ik zelf gemaakt.

Benodigheden
Achtergrond
3 Tubes
Wordart

Insteekfilter:
Nik software – Corol Efex pro 3.0 Complete – Bi color User Defined


OF 


We gaan beginnen

1. Open D L background © Anna – Maak met shift en de D toets een kopie, sluit origineel - aanpassen – éénstaps foto correctie .

2. Open D L Body © Anna - bewerken – kopiëren – plakken als nieuwe laag.
Zet deze links tegen de kant aan
Dupliceren - ga op raster 2 staan en zet de  laagdekking op 42.
Ga nu in je lagenpalet op de gedupliceerde laag staan (kopie van raster 2)
Laagdekking op 20
Mengmodus op tegenhouden.

3. Open D L red rose © Anna bewerken – kopiëren – plakken als nieuwe laag.
Zet hem rechts in de hoek, zie mijn crea!
Effecten – insteekfilter - Nik software – Corol Efex pro 3.0 Complete - Bi color User Defined
Upper Color  #350000
Lower Color #0a0505
met de instelling  Zie hieronder:


4. Effecten – insteekfilter – Graphics plus – cross shadow met de instellingen
Zie hieronder :



5. Open D L Candle Lights © Anna - bewerken – kopiëren – plakken als nieuwe laag.
Zet hem beneden in het midden.
Lagen – schikken omlaag verplaatsen.

6, Open D L Wordart 1 © Anna bewerken – kopiëren – plakken als nieuwe laag.
Zet hem naar rechts boven, zie mijn crea.

7. Lagen – nieuw rasterlaag
En plaatst je watermerk of naam

8. De rand van de crea laat ik aan jullie zelf over.

Je crea is klaar, ik hoop dat je het lesje leuk vond

Liefs Creationz & Lessons Anna's design

Getest door : Agnes

Je kunt je crea hier inzenden Psp Lessons Hyves
bedankt daarvoor! 


*********




Januari 2011 © Creationz & Lessons Anna's design 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten