vrijdag 14 januari 2011

Sweet Angel

Sweet Angel
Dit lesje is geschreven op 21 december  2010 door mij (Anna) in psp x3
Ik heb deze lesje speciaal voor de liefste vrouw van de wereld gemaakt
Mijn Moeder. Het lesje is getest door: Natasja in psp X3 Rudina in psp x2
Ik vind dat jullie er een bijzonder mooie uitwerking van hebben gemaakt

Materiaal: 
Het materiaal heb ik zelf gemaakt
De tube komt hier vandaan `Patries psp lover ´ 

Benodigdheden
1 achtergrond
3 tubes
1 frame
1 word Art

Filters
Fm Tile Tools - Blend Emboss
Nik software – Color efex pro 3.0 complete


OF 


We gaan beginnen

1 Open Background Angel © Anna bewerken kopiëren
plakken als nieuwe afbeelding.
Hier gaan we een mooie crea op maken.

2 Lagen- nieuwe rasterlaag.
Selectie – Alles selecteren

3 Open Nature Angel © Anna bewerken – kopiëren
Plakken in selectie
Schuif hem iets naar onderen zie mijn crea.
Selectie- niets selecteren

4 Effecten – insteekfilter - Fm Tile Tools
Blend Emboss – apply

5 Effecten - insteekfilter – Nik software - Color efex pro 3.0 complete
Fog – Ok - zie print screen 
 6 Open Tuinhuisje Angel © Anna bewerken – kopiëren
Plakken als nieuwe laag op je crea
Plaatst hem links van je crea
zodat het tuinhuisje tegen de rand van je crea komt.
zie mijn crea

7 Herhaal stap 4 en 5


8 Kies een tube, de tube die ik heb kun je hier vinden Patries psp lover –Bewerken- kopiëren
Plakken als nieuwe laag op je crea
Afbeelding – spiegelen
Effecten – insteekfilter - Xero – Nostalgia – standaard instellingen.

9 Afbeelding formaat wijzigen met 2x 85%,  formaat van alle lagen wijzigen, uitgevinkt.
Zet de sweet Angel beneden je crea.
Zie mijn crea.

10 Herhaal stap 4 en 5

11 Open 1 van de 2 word Art
De keuze is aan jou
Bewerken-  kopiëren
Plakken als nieuwe laag op je crea
Zet hem links boven.

12 Lagen – nieuwe rasterlaag
En plaats je naam of watermerk.

13 Afbeelding – randen toevoegen -1 pixel wit
Symmetrisch aangevinkt.
Afbeelding – randen toevoegen - 20 pixel #f7ced4
Symmetrisch aangevinkt.
Afbeelding – randen toevoegen - 1 pixel wit
Symmetrisch aangevinkt.

14 Zet bij je kleurenmateriaal de
Voorgrond op #f7ced4
Achtergrond op wit
Maak er een verloop van
zie instelling

15 Neem je toverstaf met de instelling zie printscreen

Selecteer de dikke rand ermee.
Lagen – nieuwe rasterlaag.
Vul je geselecteerde rand met je verloop
Laat je selectie staan

16 Effecten- textuur effecten- glas mozaïek met instelling zie printscreen

Selectie – niets selecteren.

17 Selectie – Alles selecteren
Lagen – nieuwe rasterlaag
Open Frame Lace © Angel Bewerken – kopiëren
Plakken in selectie .
Selectie – niets selecteren
Mengmodus op hard licht.

18 Lagen – samenvoegen – alle lagen samenvoegen
Aanpassen – scherpte – nog scherper
Bestand opslaan als JPG

Je crea is klaar, ik hoop dat je het lesje leuk vond

Liefs Creationz & Lessons Anna's design

Getest door: Rudina

Je kunt je crea hier inzenden Psp Lessons Hyves
bedankt daarvoor! 


*********



Januari 2011 © Creationz & Lessons Anna's design 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten