maandag 3 oktober 2011

My Diary

My Diary

Dit lesje is geschreven op 03 oktober 2011 door mij (Anna) in psp x2 het lesje is getest door: Rudina in psp x2 en Agnes ook in psp x2. Ik vind dat jullie er een bijzonder mooie uitwerking van hebben gemaakt. En ik wil jullie bedanken voor jullie inzet.
***

Materiaal:  
Het materiaal en tubes komen van internet vandaan, Scrapelementen komen hier vandaan Digital crea & de Tube komt hier vandaan LG Angela W bedankt dat ik een paar scrapkit mocht gebruiken, En dat ik de tube mocht gebruiken




Benodigdheden

2 Papers

10 Elementen
1 Frame
1 Tubes


OF 



We gaan beginnen

1 . Open melcrea_mydiary_pp (5). Hierop gaan we werken.

2.  Open melcrea_mydiary_pp (13), bewerken – kopiëren – plakken als nieuwe laag.
Staat gelijk goed.

3.  Open melcrea_mydiary_el (46), bewerken – kopiëren – plakken als nieuwe laag.
Staat gelijk goed.

4. Open melcrea_mydiary_el (48), bewerken – kopiëren – plakken als nieuwe laag.
Staat gelijk goed.

5. Open melcrea_mydiary_el (35), bewerken – kopiëren – plakken als nieuwe laag.
Staat gelijk goed.

6. Open melcrea_mydiary_el (60), bewerken – kopiëren – plakken als nieuwe laag.
Zet hem boven je frame zie mijn crea.

7. Open melcrea_mydiary_el (26), bewerken – kopiëren – plakken als nieuwe laag.
En zet hem links van je frame zie mijn crea.

8. Open melcrea_mydiary_el (68), bewerken – kopiëren – plakken als nieuwe laag.
En zet hem links van je frame zie mijn crea.

10. Open melcrea_mydiary_el (16), bewerken – kopiëren – plakken als nieuwe laag.
En zet hem rechts van je frame zie mijn crea.

11. Open melcrea_mydiary_el (78), bewerken – kopiëren – plakken als nieuwe laag.
En zet hem boven op je frame zie mijn crea.
Afbeelding – spiegelen.

12. Open melcrea_mydiary_el (72), bewerken – kopiëren – plakken als nieuwe laag.
En zet hem rechtsonder van je frame zie mijn crea.

13. Open melcrea_mydiary_el (42), bewerken – kopiëren – plakken als nieuwe laag.
En zet hem boven op je frame zie mijn crea.

14. Zoek een Tube die je zelf mooi vind denk wel aan de CopyRight,
Ik heb gekozen voor de tube van LG Angela W.

15. Bewerken - kopiëren.

16. Ga op de laag onder je frame staan (laag 3), Bewerken - plakken als nieuwe laag.

17. Neem je gereedschap wisser en haal alles weg wat er onder je crea uit komt.
Zie mijn crea

18. Lagen - nieuwe rasterlaag en plaats je watermerk of je naam.

19. Afbeelding - randen toevoegen 3 pixels #892644 Symmetrisch aangevinkt.

Je crea is klaar, ik hoop dat je het lesje leuk vond

Liefs Creationz & Lessons Anna's design

Je kunt je crea hier inzenden Psp Lessons Hyves
bedankt daarvoor! 


*********







Oktober 2011 © Creationz & Lessons Anna's design 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten